Je to pro mě nový, vzrušující svět.
Připadám si jak děcko nad dobrodružnou knížkou. Čte si o indiánech, o Africe, o předpotopních zvířatech...
Podobnou rozkoš mi připravuje právě M&M. Dočítám se tam o věcech, kterým vůbec nerozumím, a tak nezbývá než fantazírovat. I když někdy váhám, zda fantazíruju spíš já nebo oni.
Kdo oni? No tamti, co vidí svět optikou reklamy. V tom světě je reklama krásná, zákazníky vychovává, a pokud snad nefunguje, není to špatnou reklamou, ale špatnými lidmi, kteří nepochopili, jak se přeměnit na ty správné zákazníky.
To ale reklamáky neodradí, jen zvolají relaunch! a jede se dál.
Internet ve věrných službách out-of-home, to je nadpis článku Martina Scheiera. Na to hned klikám. Články s nesmyslnými titulky jsou totiž úplně nejlepší!
"Internet se už dávno tak trochu podobá komiksu Zelený Raul: kdo tu není, jako by nebyl! Permanentní vylepšování korporátních prezentací se nevyhnulo ani venkovní reklamě. Jedním z posledních zahraničních příkladů je celkový relaunch stránek francouzského outdoorového giganta JCDecaux (JCD), směřující k jednodušší navigaci a uspořádání výchozího menu."
Se už dávno tak trochu! To je přesně to, co jsem si potřeboval přečíst. Jestli si ale myslíte, že článek se zabývá tím, že nějaká firma, kterou ani neznáte, předělala menu na svém webu, šeredně se mýlíte.
"Vzhled a obsah změnily loni internetové stránky společnosti euroAWK, která jde v případě webu cestou průběžné aktualizace, zahrnující např. rozšíření a zkvalitnění nabídky."
A to prosím loni za 30 tisíc Kč a letos ještě za 15 tisíc přidají jednu novou rubriku! Po rozšíření a zkvalitnění by to mohla být třeba profilace...
To takový Zdeněk Holeček z WIP Reklamy má jasno: ""Součástí stránek budou jazykové mutace."
"Věřím ale, že i reklamní plochy se budou částečně obchodovat s využitím internetové prezentace, resp. elektronické pošty, tak jako se dnes nakupují knihy, kancelářské potřeby, počítače," to zase říká Peter Ralbovský z MediUp. Už ty emaily vidím. Vážený pane, rád bych obchodoval vaši reklamní plochu.
A Zdeněk Holeček slibuje: "V nové verzi stránek pamatujeme na možnost provést objednávku vybraných ploch klientem."
No to by byl zázrak. Provedete objednávku klientem, a to bez "klasiky v podobě telefonátů a schůzek se zadavateli". Konečně přestane být Internet "neosobní"!
Teď jsi mě úplně rozhodil!!! Kde je titulek? PANIKA!!!Mimochodem, někdy si sežeň Marketing Magazine, to je teprve perla!
OdpovědětVymazatnechcem tvrdit, ze ja som prave ten najrozumnejsi a najinteligentnejsi, no musim povedat, ze po par rokoch v tejto branzi si bud clovek pripada tak ako pises alebo dojde na to, ze je to spolok cvokov a pada do inych sfer. Je to vazne extremne na hlavu a kto tam vydrzi 2-3 roky bez ujmy typu "plochy priestor" tak je silna osobnost ;-)Nehovoriac o tom, ze v tejto branzi sa pohybuje extremne mnozstvo ludi, ktori NIE su uplatnitelni ani odborne ;-)
OdpovědětVymazat