Dárečky pod grilem

Další Monika Kozáková, na kterou Lobo nesahal. Její menší svatba totiž vyjde na 280 tisíc Kč.

Grilovací období se dá využít podobně jako Vánoce, píše. Takže až se teď objevím v Praze, doufám, že najdu pod grilem nějaké ty dárečky.

"Podívejte se na své zboží, které na trhu nabízíte, jako na ideální věc pro dané období. Teď letí grilování. Co nabídnete?" Nabídky prosím posílejte Monice emailem.

"Vedle výrobců a dodavatelů koření se s tímto tématem snaží svoje produkty spojit nejen dodavatelé masa, alkoholických nápojů či dressingů a omáček, ale také výrobci grilů." To je ale od nich geniální tah! Spojit gril s tématem grilování, to vyžaduje odvahu pravého kumštýře.

A že se značná část podpory prodeje a nastartování prodejů odehrává na místě prodeje prostřednictvím promotion, samplingu, POS materiálů a nadlinek a že se to celé komunikuje přes TV, to už nás, ostřílené reklamní typy a roštěnky (tak si říkají chlapci a děvčata na FSV), nepřekvapí.

"A proč se tak děje? 'Letos jsme Podravku přebalily do dynamičtějších obalů s novým 3D logem,' vysvětluje Jana Pěkná." Pěkné, pěkné. A že v Podravce pracují jen baličky, je příznivou zprávou i pro prezidentku Kateřinu Jonášovou, jejíž dnešní článek v Lidovkách se opět nedá číst. A jen Adbar ví, jestli se alespoň ten dnešní řízek dá jíst.