Ztráta panictví

Kdybych už čirou náhodou před pár lety neviděl, jak se to dělá, asi bych byl bezradný...

Ale takhle, pche, kam se na mě nějaké píchlé kolo hrabe. Pěkně jsem vyndal takovej ten vercajk, co se s ním nadzvedává auto, auto jsem nadzvedl, zjistil jsem, že mám vercajk na blbým místě, položil auto, nadzvedl auto, zjistil, že šrouby nejdou povolit, když už je kolo ve vzduchu, položil auto, povolil šrouby (nohou, to je ten kumšt, to kdybych neviděl, tak je nikdy nepovolím), nadzvedl auto...



Prostě jsem to zvládl, akorát teď nevím, co mám dělat s tím píchlým kolem. Ale co, mám doma nějaké záplaty.

3 komentáře:

  1. Chlape mizernej, ty víš jak přitáhnout čtenáře, hehe, titulek je základ..

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se stala daleko horší věc - přijedu takhle do servisu a říkám, že bych jako chtěl ty zimní pneumatiky, že prej je to dobrý. Oni že prý žádný problém a ať se stavím odpoledne, že to budu mít hotové.Odpoledne přijdu, auto stojí na krásných nových zimních pneu, já platím u pokladny a technik mi poťouchle šeptá do ucha: "A ty letní máte schované v kufru!". Naivně jsem si představoval, že jaksi pouze doplatím rozdíl... místo toho sebou už týden všude vozím 4 kola a nevím co s nima...

    OdpovědětVymazat
  3. vzhledem k čerstvosti mého řidičáku vím z instrukcí, že s píchlým kolem musíš poté bez odkladu zajet do servisu, aby ti ho opravili a ty sebou opět vozil funkční rezervu :o)

    OdpovědětVymazat