Případ první: Vltava.cz
O Vltavě už jsem tu několikrát psal. Nejdřív mi nutili sebrané spisy Jaroslava Foglara, protože se jim zdály etymologicky nejblíž sebraným spisům Jaroslava Seiferta, pak přestali odpovídat na maily, přestože se dušují, že na ně odpovídají okamžitě, v nejhorším případě do druhého dne.
Dnes už je sedmnáct dní, co (i přes mé urgence) neodpověděli. Žádný zákazník, taky zákazník.
Případ druhý: Amazon.fr
Objednal jsem si knížku s dobou doručení 12 dnů. Po třech týdnech mi napsali omluvný mail, že nejsou schopni zajistit doručení před Vánoci, a proto mi nabízejí možnost objednávku zrušit.
Rozhodnutí jsem odložil na druhý den. Naštěstí - protože hned ten druhý den mi přišel od Amazonu další mail, tentokrát s oznámením, že mou zásilku právě předali poště.
Případ třetí: Kosmas.cz
Nějakým způsobem se mi podařilo objednat si tituly, které nebyly skladem. Vložil jsem je do košíku, byl jsem informován o tom, že nejsou na skladě, ale že hned jak přijdou, budu o tom informován.
Zaplatil jsem, má zásilka byla předána kurýrní službě, a poté jsem dostal oznámení, že žádané tituly již jsou skladem. Třesu se, zda se jenom zpozdil mail nebo celý sklad. Protože v tom druhém případě naložili kurýrovi prázdnou krabici...
Žádné komentáře:
Okomentovat