Dvakrát měř, jednou řež

Ani ten rebranding už není, co býval.

3 komentáře:

  1. takhle se bojuje proti globalizaci?

    OdpovědětVymazat
  2. pracovnikglobalneuspesnetelcomegafirmy25. listopadu 2006 v 20:53

    Prave naopak! Jde o mimoradne zdarily a uspesny priklad rebrandingu. Pan Olmer by mel prozradit, kde tuto tabuli nafotil a jak daleko od ni bydli. Jde totiz tzv. directboard provedeni, tedy o sdeleni urcene konkretni osobe. V tomto pripade slo prave o pana Olmera, ktery pobyval urcitou dobu v zahranici a vedeni firmy si nebylo jisto, zda chape, ze Telefonica O2 je byvaly Cesky Telecom. A tak doslo k vyrobe teto specialni cedule, ktera odkazuje na predchozi nazev firmy.

    OdpovědětVymazat
  3. Aby nedoslo k mylce. Existuje nekolik metod rebrandingu: skokovy (nahla zmena znacky: Paegas > T-mobile) nebo postupny (v urcity fazi koexistuji obe znacky soucasne: Oskar > Oskar/Vodafone > Vodafone). Kyslik se vydal, zda se, obema cestama. Zkratka jistota je jistota.

    OdpovědětVymazat